Algemene voorwaarden

Hoeveel verzendingskosten moet ik betalen?
Verzendingskosten in Belgie: €7,70 (via bpost secur)

Afhaling
Als u uw bestelling zelf komt afhalen, zijn er uiteraard geen verzendingskosten. Het artikel dient binnen de 7 werkdagen door u opgehaald te worden. Afhaling kan enkel op afspraak via mail. Het afhaaladres is: Overloopakker 5 - 9220 Hamme

Hoe kan ik betalen ?
- contant betalen: dit kan enkel indien u de bestelling zelf komt afhalen (enkel na afspraak)
- via overschrijving: onze bankgegevens:
Wilco BVBA
Overloopakker 5
9220 Hamme
rekeningnummer : BE33 7370 2973 0846
BIC : KREDBEBB

Opgelet: Wanneer u betaalt via overschrijving, kan het enkele dagen duren vooraleer wij uw betaling ontvangen hebben. Uw bestelling wordt pas verzonden na ontvangst van betaling.

Wat is de levertermijn?
De levertermijn is gemiddeld 2 à 4 werkdagen, na ontvangst van betaling.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt geleverd via de Taxipost Secur op het adres dat u hebt opgegeven. Dit kan uw eigen adres zijn, maar je kan ook een ander adres opgeven voor de levering: een buur, een familielid, uw werk...
Als u niet thuis bent op het moment van de levering, laat de post een briefje achter in uw brievenbus. Daarop staat een telefoonnummer waarop je een tweede aanbieding kunt aanvragen of je kan kiezen om zelf het pakket af te halen in uw postkantoor.

Hoe kan ik bestellen?
Heel eenvoudig: bij de artikelen die je wil bestellen, klik je op 'Ga naar het bestelformulier'. Voeg daar je artikel toe en klik op 'Bestellen'.

Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling. Wat kan ik doen?
Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje. Als de bestelling nog niet verzonden is, kunnen wij deze nog aanpassen.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er is schade aan een artikel. Wat moet ik doen?
U neemt zo vlug mogelijk contact met ons op door te mailen naar katrien@tsfeerparadijs.be. Wij zullen u dan laten weten hoe u het pakket kan terugsturen. Gooi nooit de verpakking weg vooraleer u de bestelling hebt gecontroleerd. Als de bestelling moet teruggestuurd worden, moet dit in de originele verpakking. Terugsturen kan enkel na overleg met ons.

Waarom moet ik mijn telefoonnummer opgeven?
Uw telefoonnummer gebruiken we enkel indien nodig, dat wil zeggen indien er bijvoorbeeld problemen zouden zijn met uw bestelling (er is bijvoorbeeld een fout opgelopen in uw adres en de bestelling kan niet geleverd worden) Uw telefoonnummer zal nooit doorgegeven worden aan derden.

Andere vragen?
Stuur ons uw vraag door op katrien@tsfeerparadijs.be, wij antwoorden zo snel mogelijk.